2012. szeptember 2., vasárnap

Apróságok

Lessátras fotózást terveztem ma, valami igazán "nagyot" remélve. Nos: csak apró szépségek fogadtak, de azért nem bántam meg a próbálkozást. A TKM-tározónak most a gátőrház előtti első tava a legjobb a partimadarak számára. Ide "feküdtem be" a sátorponyvával "takarózva". A barázdabillegetők voltak a legbátrabbak, róluk egészen tűrhető képeket sikerült készítenem:


Aztán, kissé távolabb megjelentek a sárszalonkák is. (Balra tőle egy réti cankó.)

Már be akartam fejezni a fotózást, amikor észrevettem, hogy a számomra egészen rossz szögben lévő zátonyon - amire nem láthattam rá hason fekve - megjelentek a partfutók is. Kissé körülményesen, a ponyvát félrehúzva és kitekert pozitúrában próbáltam róluk néhány felvételt készíteni. 
A félellenfény sem nekem dolgozott, de sikerült dokumentálni néhány apróságot, azaz: apró partfutókat.
Összesen négy apró partfutó és egy havasi partfutó került elő:

Hej, ha ott szedegettek volna előttem, ahol a barázdabillegetők az imént. No, de majd legközelebb!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése