2013. március 21., csütörtök

Csészegombák között

A tegnapi mocsári békás élmény után ma reggel ismét fotófelszereléssel vágtam neki a bocskaikerti élőhelyeknek. Sajnos az ég teljesen borult volt, így nem sok reményem maradt, hogy a tegnapinál jobb képeket készíthetek a kék színű kétéltűekről. De azért bizakodtam, hogy közelről, vakuval, alapobjektívvel esetleg... Aztán minden maradék reményem szertefoszlott, ugyanis egyetlen békát sem találtam. Lehet, hogy ők már érzik az a hideget, amit a hétvégére jósolnak ismét? Rövid sétám végén azonban mégis akadt valami színes látnivaló. Ismét piros csészegombákra bukkantam, ezúttal egy új helyen. 
(2011-ben már megtaláltam Bocskaikertben e látványos gombafaj néhány példányát.)

A mostani szürkés időben talán még vidítóbban hatottak a szemre ezek az apró gombácskák!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése