2013. március 17., vasárnap

Március hava...

Úgy tűnik a tél még mindig tart, március hava lassan olvad csak el. Ma reggelre igen kemény hideg lett, de a szikrázó napsütésben úgy döntöttem, érdemes lesz próbálkoznom újra a Nagyerdőn. Szerencsére még járókelők sem nagyon voltak, így zavartalanul figyelhettem a természetet. 
Rögtön egy mókus fogadott, az erős ellenfényben is hangulatosra sikerült a kép róla:


A feketetorkú rigó keresése elég reménytelennek tűnt, ehelyett a csobogóra koncentráltam. Közben több száz fenyőrigó és csonttollú is megjelent fölöttem, de utóbbiaknak csak a hangját hallottam folyamatosan. Sajnos nem szálltak le, de egy kóbor szőlőrigó mégis előkerült:

A csobogón keresgélő vörösbegy és csilpcsalpfüzike adott újabb témát:



Már nagy számban vannak jelen az énekes rigók is. 
Ez az inni érkező példány egészen szelíd volt, így sikerült egy jó képet készítenem róla:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése