2012. április 20., péntek

Barna ásóbéka

Csak egy szűk félórám volt ma délelőtt, az is elég későn, amikor már nem a legjobbak voltak a fények. Mégis tettem egy sétát és még fotóztam is. Itt van mindjárt egy fecskefarkú lepke, ami kora reggeli fényben azért szebben mutatott volna, de talán így is elmegy....
A tsz melletti gyepen egyszer csak megmozdult a fű alattam. Egy béka ugrált a fasor irányába, a pupilla függőleges állása kétségtelenné tette a fajt is: Barna ásóbéka!
Talán ez a kép még izgalmasabb.Szemtől szemben:
A búbosbankák hangja is elég jellegzetes. Ezúttal - kissé távolról sajnos - fotózhattam is a madarat:

Végül, bár nem ideális körülmények között, de az év fájáról is csináltam pár képet.
 A zselnicemeggy vagy májusfa ilyenkor a legmutatósabb:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése