2012. április 26., csütörtök

Képek

Ma úgy döntöttem, hogy lyukasórámban ismét szétnézek a bocskaikerti határban. Már csak azért is, hogy a következő terepi foglalkozás alkalmával képben legyek és meg tudjam mutatni a madarász sulis gyerekeknek az aktuális érdekességeket. Akadt mindjárt egy félellenfényes búbospacsirta a tsz szántóján:

A tsz-tóban ezúttal párzó zöld varangyokat találtam, de az unkák is hallatták a hangjukat. (Majd a kétéltű adatbázisba is feltöltöm az újabb adatokat.)
A kövesút mellett jó fényben sárga billegetőket is tudtam fotózni, meglepően közelről:

Ez a tintagomba az árokparton szintén képre kívánkozott:
Az erdei úton egyszer csak béka ugrott elém. Mocsári békának gondoltam, amiben meg is erősítettek azóta nálam okosabbak. Jó kis kompozíciónak tűnt a vízben tükröződő brekkencs, így nem hagyhattam ki a lehetőséget:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése