2012. július 5., csütörtök

Téglagyári próba

A derült, napos (és forró) reggelek jó lehetőséget kínálnak a madárfotózáshoz. Már csak a helyet kell jól kiválasztani. Ez ma nem sikerült:-( Hiába sátraztam be egy "jónak" tűnő vízállás mellé, nem jött be semmi...) Hamar össze is pakoltam és inkább bejártam a területet. Ekkor fedeztem fel, hogy kicsivel északabbra egy sokkal ígéretesebb vízállás is található. Ráadásul nem is megközelíthetetlen helyen. Itt már nem volt időm besátrazni, de következő projektnek jó lesz. A levegőben barna rétihéják keringtek:
 Három piroslábú cankó-fiókát is találtam:
 A többi madár (réti- és pajzsoscankók, bíbicek) persze világgá mentek, így nem is zavartam tovább. Ezt a vidrakeserűfüvet is csak "futtában" kaptam lencsevégre. Ez a növény pedig elég mutatós, így megérne egy alaposabb fotózást is. (Makrózva, állványról)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése